Emme koskaan kerro asiakkaittemme projekteista tai käytä referenssejä ilman erillistä kirjallista suostumusta ja halua kertoa yhteistyöstämme. Omista hankkeistamme kerromme kun on sellaista kerrottavaa, jolla on merkitystä ja joka on kiinnostavaa. Ja nyt sellainen on.

Teemme yhteistyössä HoReCa-alan yrittäjien, markkinoinnin ammattilaisten, turvallisuusyritysten ja usean muun asiantuntijatahon kanssa konseptia, jolla näemme olevan merkittävä vaikutus ravintoloitten liiketoimintaan.
Konseptimme tarkoitus on viestiä toimista, jolla ravintola pidetään turvallisena paikkana epidemian aikana ja ehkäistään asiakkaitten ja henkilökunnan sairastumista. Suomalaisten ravintoloitten hygienia on huipputasoa jo valmiiksi, joten niitä ei tule pelätä. Uutisissa olleet ulkomaiset ”viruslinko-ravintolat” ovat täysin erilaisista kulttuureista, eikä niitä tule verrata suomalaisiin toimijoihin.
Mutta poikkeukselliset ajat vaativat poikkeuksellisia toimia. Nyt on se hetki jolloin hygienia ja siivous trimmataan uudelle tasolle. Teknisten ratkaisujen ja toiminnallisten prosessien liittäminen osaksi omaa toimintaa ja omavalvontaa takaa liiketoiminnan jatkuvuuden tulevaisuudenkin myrskyissä.
Asiakkaalla ei saa tulla tilannetta, että joutuisi miettimään uskaltaako ravintolaan mennä sisään vai ei. On ravintolan tehtävä toteuttaa viihtyisyys, turvallisuus ja viestiä siitä selkeästi.
Tulemme kertomaan konseptin edistymisestä pian lisää.

Photo by Ferbugs